Laksa Pak Yeop Antara Lokasi Laksa Sedap di Putrajaya

Laksa Pak Yeop Antara Lokasi Laksa Sedap di Putrajaya

Assalamualaikum, hi korang… Bila sebut pasal laksa ni, rasanya ramai antara korang yang memang hantu laksa kan. tak kisah lah, laksa utara ke, laksa Johor ke atau laksa dari negeri mana sekali pun pasti ada keunikan rasa ┬ádan ada peminat yang tersendiri. Kalau korang nak tau, abam pun memang hantu laksa jugak sebenarnya. Bukan abam …

3,003 total views, 13 views today

Laksa Sarang D’laila – Laksa apa pulak ni?

laksa sarang dlaila laksa paling sedap di nilai

“Jom, kita pi makan laksa sarang kat kedai kak Laila..” Pernah ke korang dengar pasal Laksa Sarang? Haa..Laksa Sarang? Serius, ni pertama kali abam dengar nama laksa sarang. Walaupun abam ni boleh dikategorikan sebagai peminat laksa, tapi ni lah pertama kali dengar. Kalau setakat laksa utara, laksa Penang, laksa Kelantan, laksa Johor tu memang pernah …

923 total views, 6 views today