Nikmati Sepuasnya Aiskrim Durian McFlurry McDonald’s

Nikmati Sepuasnya Aiskrim Durian McFlurry McDonald’s

Nikmati Sepuasnya Aiskrim Durian McFlurry McDonald's

Kalau korang memang hantu durian & memang peminat setia McDonald, jangan lupa singgah dan dapatkan ais krim Durian Mcflurry. Yang paling bestnya, pada 17 hb Julai ni, korang boleh menikmati ais krim Durian Mcflurry ni sepuas-puasnya.

Bagaimana caranya? Haa..senang jer. Kalau korang selalu follow facebook McDonald’s, kat sana dah di beritahu pada 17 hb Julai nanti, dengan hanya Rm10 sahaja korang menikmati sebanyak yang korang nak.

Parti durian runtuh ni akan berlangsung selama 24 jam sahaja. Ia akan dibuat dalam 2 sesi. Sesi Pertama akan bermula pada jam 3 petang sehingga 4 petang. Manakala sesi kedua pula akan bermula mulai jam 5 petang sehingga 6 petang. Di maklumkan hanya 20 pelanggan pertama sahaja untuk setiap sesi. Jadi, kena lah cepat-cepat ada kat McDonald’s.

Jom kita pekena ais krim durian McFlurry sepuas-puasnya.. 😊

 

Baca jugak : Durian Crepe Paling sedap Di Alor Setar

 

1,347 total views, 3 views today

Sharing is caring!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge